HU
Magyar
HU
Magyar
GB
Nyelvválasztás
Infratréner és Rehabilitációs Stúdió
Érd el velünk a céljaidat!
Infratréner és Rehabilitációs Stúdió
Érd el velünk a céljaidat!
HU
Magyar
HU
Magyar
GB
Nyelvválasztás
Infratréner és Rehabilitációs Stúdió
Érd el velünk a céljaidat!
HU
Magyar
HU
Magyar
GB
Nyelvválasztás
SZOLGÁLTATÁSAINK
**    INFRATRÉNER   **    SPEEDFITNESS   **    SZEMÉLYI EDZÉS   **
HU
Magyar
HU
Magyar
GB
Nyelvválasztás
Infratréner és Rehabilitációs Stúdió
Érd el velünk a céljaidat!

InfraTraining 

Működési elv

Az új wellness gép, az INFRATRAINER, egy olyan fekvőkerékpár, mely PHILIPS által fejlesztett VITAE infra vonalsugárzók és egy mágnesterápiás készülék hatását egyesíti a maximális hatékonyság érdekében. Edzés közben az infrasugarak behatolnak a bőr alá, belülről felmelegítik, feloldják a zsírszöveteket és felszabadítják a méreganyagokat. A kerékpározás hatására a feloldott zsír könnyen átalakul energiává, a méreganyagok egy része rögtön az izzadsággal, a többi pedig a felgyorsult anyagcsere révén távozik a szervezetből. A MAGNETVITAL SYSTEM ezeket a pozitív hatásokat együttes módon, nagymértékben felerősíti és az edzés kiegészíti egy vitalitást javító mágnesterápiás programmal.

Az infra fény

A világegyetem legjótékonyabb sugárzása, tökéletesen biztonságos minden élő szervezet számára. Az infrafény 2–25 mikrométer hullámhosszúságú fény, mely mélyen a bőr alá hatol, ahol hőenergiává alakul és az egész testben erős izzadást, méregtelenítést vált ki anélkül, hogy komoly hőérzetünk támadna, mint például napozáskor.

HATÁSMECHANIZMUS

Az InfraTrainer-ben eltöltött 50 perc kellemesen telik, miközben szervezetünk minimum 600-800 kilokalóriát éget el, ami egy 13–17 km-es futótréningnek felel meg.

Edzés során a súlyveszteség 80%-a víz, míg a további 20% összetétele: zsír, koleszterin, zsírban oldódó nehézfémek (ólom, higany, kadmium, alumínium) és bizonyos mérgező anyagok (dioxin, vegyszermaradványok stb.). Ilyen méretű méregtelenítő hatást korábban csak rendkívül megerőltető sportolásnál, például a maratoni futásnál figyeltek meg. Ezekből az adatokból is látható, hogy az InfraTrainer hasonlóan gyors fogyasztó és méregtelenítő hatást ér el, mint például a hosszútávfutás, melyhez rendkívül jó erőnlét szükséges. 

SpeedFitness (Miha Bodytech) 

A miha bodytec mindent tud, ami egy forradalmian új rendszerhez kell: Innovatív technológia plusz ideális hatás és szuper kényelem. A laptop méretű vezérlő gond nélkül használható bárhol, hordozható vagy rögzített formában a vonzó külsejű talpazaton. Ugyanilyen kényelmes a kellemes viselésű funkciómellény, amelyet egy kézmozdulattal csatlakoztatni lehet az edzőkészülékre: Plug & Play.

IMPULZUSÁTVIVŐ KÁRTYA SZEMÉLYI EDZÉSHEZ

Az integrált impulzusátvivő kártyával egyéni alkalmazások és edzési célok állíthatók össze – amelyek aztán egy gombnyomással bármikor előhívhatók. Az impulzusátvivő kártya rendszer további garancia a miha bodytec-kel végezhető célzott személyes edzésre. Maximális luxus minimális ráfordítás.

MIHA BODYTEC

A miha bodytec forradalmian új módon működik: Az elektromos impulzus egyidejűleg stimulálja a hajlító és feszítő, valamint a mélyen fekvő izmokat is. Így célzottan végezhetők az egyes izomcsoportok és az egész test kímélő és hatékony edzése is. Rövid időn belül láthatóvá és érezhetővé válik az eredmény: a miha bodytec különféle alkalmazási területen használható teljeskörű edzőkészülék.

Funkcionális tréning 

Mozogj úgy, ahogy a mindennapokban!A funkcionális edzés lényege, hogy a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra fókuszál, hanem összetettebb gyakorlatokkal egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg. A minden napi élet során elõforduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, tehát guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik az edzés alapját. Ahhoz, hogy ezeket az összetettebb gyakorlatokat végre tudjuk hajtani, mindig stabilizálni kell a kiinduló testhelyzetünket a tartó izomzat segítségével. Ezért a funkcionális edzés igen hasznos „mellékhatásaként” erõsödnek a hasizmok, mély hátizmok is. A hagyományos alakformáló, erõsítõ edzésekkel ellentétben a funkcionális edzés komolyan igénybe veszi keringési rendszert is, így állóképességünkre is hatással van. Mivel az edzés összetett, szépen formálja az egész testet, és kondíciónkra is jó hatással lesz!
Végezd ezt a szuper edzésformát akár privát személyi edzés keretében, akár pároddal/barátnőddel együtt páros privát edzés formájában. 

TRX, Kettlebell 


A TRX-szel végtelen számú gyakorlat végezhető, és az egész testet meg tudjuk vele mozgatni. Erőt, állóképességet, koordinációt és a core (törzs) izmok stabilitását fejleszti.
A TRX-es edzésnél a saját testünket használjuk ellenállásként, és az intenzitást is mi magunk határozzuk meg, így lehetséges, hogy ugyanazt az eszközt használja egy elit katona és egy modell.
A TRX-szel erő-állóképességet fejlesztünk, az edzések alapvetően erőfejlesztő jellegűek, de mivel a testünket folyamatosan mozgatjuk közben, ezért az állóképességünk is fejlődik. Ez azért fontos, mert van élet a zsírégető zónán kívül is, sőt... Ma már nyilvánvaló, hogy az ellenállásos edzés sokkal hatékonyabb alakformáló, mint az alacsony intenzitású cardio edzés. Ellenállás lehet a saját súlyunk (guggolás, fekvőtámasz, kitörés akár TRX-szel) vagy kézisúlyzó, gumikötél, rúd. Nagyon fontos, hogy aki fogyni akar, az sem mondhat le az izomépítésről (és itt legkevésbé sem a testépítő edzésekre és izomzatra kell gondolni).

A kettlebell, vagy más néven girya egy tradicionális orosz vas súlyzó, ami leginkább egy olyan ágyúgolyóra hasonlít, amelynek fogantyúja van.Eltérően a hagyományos súlyzóktól, a kettlebellen a fogás nem a tengelyen történik, vagyis a kettlebell markolata messze esik a súly középpontjától. Ez azt jelenti, hogy a gyakorlatok közben folyamatos koordinációt és nagy erőkifejtést igényel. A helyes kivitelezés kizárólag egyszerre több izomcsoport bevonásával, illetve ezek összehangolásával érhető el. A gyakorlatok végzése során az egész test koordinált együttműködése szükséges, így egyszerre fejlődik a láb, a kar, a mozgáskoordináció és a koncentrációs készség.
Kettlebell edzéseken a gyakorlatokat teljes mozgástartományban végezzük, ezért nem következik be az izmok rövidülésének köszönhető merev mozgás. Sőt, a kettlebell edzéseken végzett gyakorlatoktól hajlékonyabbak, dinamikusabbak, mozgékonyabbak leszünk. Zsírégetésben pedig verhetetlen.

Rehabilitációs training 

A mai kor sportrehabilitációs követelménye az, hogy a lehető leghamarabb az adott sportágra jellemző mozgásanyaggal kezdjük meg a sportrehabilitációt. A gyógytorna és az egyéb mozgásszervi rehabilitációs irányzatok alapelve az egészséges mozgásminta visszaállítása. Ez a törekvés maximálisan támogatandó, de ettől még nem éri el a sporttevékenységhez szükséges fizikai állapotot a sportoló (a mindennapok tevékenységét tudja ellátni, nem a magas színvonalú sporttevékenységre lesz alkalmas). A gyógytorna befejezése után a következő lépcsőfok a teljes edzésterhelhetőségig a rehabilitációs edzés, a sportrehabilitációs szakember irányításával és felügyeletével. Itt a megfelelő mozgásminta visszaállítása, a testséma, sportsérülés vagy sportártalom miatt megváltozott testséma, mozgáspálya visszaállítása kerül előtérbe. Minden törekvésünk arra irányul, hogy az adott sporttevékenységhez, vagy mindennapi élethez szükséges izomzati, neuromuszkuláris tevékenység a legjobb formába hozza, vagy ott is tartsa a sportolót, magánembert. Igény szerint a fejlesztést is segítjük az izomzat speciális mozgatásával.

Bármilyen furcsa is a fájdalom egy igen fontos jelzés a szervezet részéről. A fájdalom, helye, minősége, kiválthatóságának körülményei, vagy épp csillapodásának feltételei igen pontos támpontot adnak a rehabilitációt végző orvos és sportterápiás szakember számára munkájuk során.